خلاصه کتاب الهام بخش


بخشی از کتاب الهام‌بخش:
«بزرگترین تفاوت بین شرکت‌های محصول‌محور موفق و ناموفق در نحوه رویکرد آنها به توسعه محصول نهفته است. شرکت‌های ناموفق محصولاتی را می‌سازند که تیم فکر می‌کند مشتری می‌خواهد، یا بدتر از آن، محصولاتی که مدیریت یا فروش فکر می‌کنند مشتری می‌خواهد. اما شرکت‌های موفق، با وسواس خاصی به مشکلات واقعی مشتریان می‌پردازند. آنها وقت و انرژی قابل توجهی را صرف درک عمیق نیازها، دردها و خواسته‌های مشتریان می‌کنند. این شرکت‌ها می‌دانند که موفقیت محصول نه در ویژگی‌های فنی برجسته، بلکه در توانایی حل مشکلات واقعی مشتریان به روشی ساده و موثر نهفته است.
در طول سال‌ها، من بارها و بارها دیده‌ام که چگونه تیم‌های محصول در دام 'لیست ویژگی‌ها' می‌افتند. آنها ساعت‌ها وقت صرف بحث درباره ویژگی‌هایی می‌کنند که فکر می‌کنند باید در محصول وجود داشته باشد، بدون اینکه واقعاً درک کنند چرا مشتری به آن نیاز دارد. این رویکرد معمولاً به محصولی می‌انجامد که پر از ویژگی‌های جذاب است اما هیچ مشکل واقعی را حل نمی‌کند. برعکس، بهترین مدیران محصول کسانی هستند که می‌توانند از ویژگی‌ها فراتر بروند و به مشکل اصلی که باید حل شود تمرکز کنند. آنها می‌دانند که موفقیت محصول در گرو درک عمیق مشتری و ارائه راه‌حل‌های ساده و کارآمد برای مشکلات واقعی است.»

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » کتاب-رمان-شعر-داستان

تعداد مشاهده: 10 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: PDF

تعداد صفحات: 25

حجم فایل:0 کیلوبایت

 قیمت : 45,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل